пʼятниця, 14 липня 2017 р.

Планування. Українська мова 2 клас І сем

Українська мова 2 клас І семестр (4 год. на тиждень) оновлено

1.

Звуки і букви. Склад. Наголос
Звуки слова. Поняття про звук як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів
Дата
Приміт.
2.
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах


3.
Звуки і букви. Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Абетка. Азбука. Алфавіт. Звуко-буквений аналіз слів


4.
Українська абетка. Поняття про абет­ку (алфавіт) як сукупність букв, що прийнята в писемності певної мови


5.
Графічна форма великих букв україн­ської абетки


6.
Вправляння у розташуванні слів за абеткою з орієнтацією на першу букву слова


7.
Урок розвитку мовлення. Робота з орфографічним словником. Побу­дова словосполучень і речень


8.
Склад слова. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків. Перенос частин слів із рядка в рядок по складах


9.
Правило переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків


10.
Правила переносу частин слів із бук­вами й та ь у середині слів


11.
Голосні звуки. Спостереження за іс­тотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки


12
Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Спостереження за способом позначення звукосполучення [йо]. Пе­ренос слів із буквосполученням «йо»


13.
4аголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Наголошені й ненаголошені звуки і склади


14.
Урок розвитку мовлення. Робота над словами, вимову і написання 1 яких треба запам'ятати. Доповнення 1 побудова речень


15.
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах


16.
Тренувальні вправи на визначення | наголосу в словах


17.
Закріплення знань учнів про голосні | звуки


18.
Приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приго­лосні звуки


19.
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Робота над іншомовними сло­вами з буквою «еф»      |


20.
Вимова і написання слів із буквою | «еф» та буквосполученням «хв». Робота з орфографічним словником


21.
Звуки [дж], [дз], [дз'] позначення їх  на письмі буквосполученнями «дж». і «дз». Орфоепічні вправи. Побудова звукових моделей слів із буквоспо­лученнями «дж», «дз»             


22.
Звуки [г] та [ґ], позначення їх на письмі буквами «ге», «ґе». Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками


23.
Буква «ща», позначення нею звукос­получення [шч]. Побудова звукових моделей слів із буквою «ща»


24.
Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких і глухих приголосних звуків   


25.
Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за ілюстрацією до казки «Два цапки». Вправляння в літературній вимові дзвінких приголосних звуків


26.
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками


27.
Контрольна робота . Диктант «Їжачок».


28.
 Аналіз контрольної роботи. Тверді і м'які приголосні звуки. По­значення м'якості приголосних на письмі знаком м'якшення


29.
Позначення м'якості приголосних звуків перед о. Правило переносу слів зі знаком м'якшення і буквосполученням «ьо»


30.
Вимова і написання слів із м'якими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів


31.
Закріплення вимови і написання слів із м'якими приголосними звуками


32.
Позначення м'якості приголосних на письмі буквами і, я, о, є. Буква «йот», що позначає завжди м'який приго­лосний звук[й]


33.
Урок розвитку мовлення. Побудова діалогу. Закріплення знань про спо­соби позначення м'яких приголосних звуків


34.
Закріплення знань про м'які приго­лосні звуки та способи їх позначення


35.
Подовжені м'які приголосні звуки. Спо­соби позначення їх на письмі буквами


36.
Правила поділу слів із подовженими м'якими приголосними звуками на склади та для переносу


37.
Звуковий і звуко-буквений аналізи слів із подовженими м'якими приго­лосними звуками


38.
Звуковий і звуко-буквений аналізи слів із подовженими м'якими приго­лосними звуками


39.
Урок контролю навчальних досяг­нень учнів. Контрольна робота. Мовні тести по темі «Звуки і букви. Слово. Наголос»


40
Вимова і написання слів із апостро­фом. Спостереження за твердою ви­мовою приголосних звуків, позначе­них буквами б, л, в, м, ф та р, перед апострофом


41.
Закріплення вимови і написання слів із апострофом. Звуко-буквений ана­ліз слів із апострофом




42.
Правило переносу слів з апостро­фом


43.
Мова і мовлення
Уявлення про мову як засіб людсько­го спілкування. Рідна мова і спорід­нені мови, українська мова — дер­жавна мова України
44.
Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення
45.
Спостереження за силою голосу і темпом мовлення (за текстами різ­них типів). Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями
46.
Слова ввічливості. Засвоєння ети­кетних форм спілкування
47.
Урок розвитку мовлення. Уживан­ня слів увічливості у мовленні
48.
Текст
Поняття про текст
49.
Добір заголовка до тексту
50.
Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту. Абзац
51.
Закріплення знань про будову тек­сту. Колективне складання тексту за поданими початком і кінцівкою на основі ілюстрації
52.
Урок розвитку мовлення. Побу­дова різних типів текстів-розповіді, опису і міркування
53.
Контрольна робота. Диктант «Зимовий ранок»


54.
Речення
 Аналіз контрольної роботи. Поняття про речення


55.
Зв'язок у реченні слів між собою і за змістом


56.

57.
Поняття про розповідні речення

Поняття про питальні речення


58.
Вправи на інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для вираження думки


59.
Урок розвитку мовлення. Колек­тивний твір за ілюстрацією та планом у формі питальних речень


60.
Поняття про спонукальні речення


61.
Узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення


62.
.
Урок розвитку мовлення. Складан­ня розповіді за ілюстрацією


63.
Контрольна робота. Списування  « Шишкарики»


64.
Аналіз результатів контрольної робо­ти. Підсумковий урок за семестр