Математика 2клас Богданович Оновлено
Розділ 1. Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за 1 клас
|
|||||||||||||
1
|
Лічба в межах
100. Одноцифрові та двоцифрові числа. Додавання і віднімання в межах 20.
Складання і розв'язування простих задач
|
|
|
|
|||||||||
2
|
Додавання і
віднімання чисел в межах 20. Задачі на знаходження суми, різниці двох чисел.
Структурна форма запису задач
|
|
|
|
|||||||||
3
|
Утворення
чисел у межах 100. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні.
Послідовність чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з
нумерацією чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
Аналіз тексту задачі
|
|
|
|
|||||||||
4
|
Позиційний
принцип запису чисел. Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. Аналіз тексту задачі
|
|
|
|
|||||||||
5
|
Розрядний
склад двоцифрових чисел. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць
Сутність
процесу розв'язування задач. Доба. Тиждень
|
|
|
|
|||||||||
6
|
Додавання і
віднімання на основі десяткового складу чисел. Задачі на різницеве
порівняння. Рік. Місяць
|
|
|
|
|||||||||
7
|
Додавання і
віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Пряма. Промінь.
Відрізок. Творча робота над задачею
|
|
|
|
|||||||||
8
|
Позначення
відрізків буквами латинського алфавіту. Вимірювання довжин відрізків. Одиниці
вимірювання довжини — дециметр, сантиметр. Складання задач за малюнком і
запитанням. Істинні та хибні висловлювання
|
|
|
|
|||||||||
9
|
Назви
компонентів та результату дії додавання. Рівняння. Задачі на знаходження
невідомого доданка. Побудова відрізків заданої довжини
|
|
|
|
|||||||||
10
|
Переставний
закон додавання. Порівняння числових виразів. Задачі на знаходження суми,
невідомого доданка
|
|
|
|
|||||||||
11
|
Назви
компонентів та результату дії віднімання. Рівняння. Задачі на знаходження
невідомого зменшуваного. Многокутники
|
|
|
|
|||||||||
12
|
Одиниця
вимірювання маси — кілограм. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого
від'ємника. Істинні та хибні висловлювання
|
|
|
|
|||||||||
13
|
Взаємозв'язок
дій додавання і віднімання. Розв'язування і порівняння простих задач. Одиниці
вартості — копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Самостійна
робота № 1
|
|
|
|
|||||||||
14
|
Додавання і
віднімання чисел в межах 100. Складання та розв'язування задач за коротким
записом. Розпізнавання геометричних фігур. Одиниця вимірювання місткості — 1
літр
|
|
|
|
|||||||||
15
|
Узагальнення
і систематизація знань, отриманих при вивченні розділу 1
|
|
|
|
|||||||||
16
|
Тематичне
оцінювання знань. Контрольна робота № 1
|
|
|
|
|||||||||
Розділ
2.
Табличне
додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд
|
|
||||||||||||
17
|
Аналіз
контрольної роботи.Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток.
Додавання і віднімання числа частинами. Прямі і обернені прості задачі.
Побудова відрізків заданої довжини
|
|
|
|
|||||||||
18
|
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через
десяток. Знаходження довжини ламаної. Прості задачі в прямій і оберненій
формі
|
|
|
|
|||||||||
19
|
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через
десяток. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць,
сформульовані у непрямій формі. Істинні та хибні висловлювання
|
|
|
|
|||||||||
20
|
Додавання і віднімання чисел 2, 3 і 4 з переходом
через десяток. Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій
додавання і віднімання від зміни одного з компонентів при сталому іншому.
Прямий та непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші паперу в клітинку
|
|
|
|
|||||||||
21
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через
десяток. Ознайомлення зі складеною задачею .
|
|
|
|
|||||||||
22
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через
десяток. Складена задача, що містить збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць. Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення
геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Периметр многокутника.
Розпізнавання геометричних фігур
|
|
|
|
|||||||||
23
|
Додавання і віднімання числа 6 з переходом через
десяток. Застосування переставного закону при додаванні виду 5 + 6.
Обчислення значень виразів зі змінною Прямокутник та його елементи.
Властивість протилежних сторін прямокутника. Розв'язування задач на знаходження
суми трьох доданків
|
|
--------
|
|
|||||||||
24
|
Додавання і віднімання числа 7 з переходом через
десяток. Складання та розв'язування задач за графічними схемами. Побудова
прямокутника за даними сторонами
|
|
|
|
|||||||||
25
|
Закріплення вивчених випадків додавання і
віднімання чисел з переходом через десяток. Розв'язування і порівняння
задач. Квадрат. Побудова квадрата за даними сторонами. Порівняння іменованих
чисел
|
|
|
|
|||||||||
26
|
Додавання і віднімання числа 8 з переходом через
десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного
|
|
|
|
|||||||||
27
|
Перевірка правильності виконання дій додавання і
віднімання. Складені задачі. Обчислення значень виразів зі змінною на одну
дію
|
|
|
|
|||||||||
28
|
Додавання і віднімання числа 9 з переходом через
десяток. Периметр прямокутника. Формула периметра прямокутника
|
|
|
|
|||||||||
29
|
Додавання і віднімання чисел у межах 20 з
переходом через десяток. Узагальнена таблиця додавання й віднімання
одноцифрових чисел. Складені задачі. Периметр квадрата
|
|
|
|
|||||||||
ЗО
|
Розв'язування складених задач двома способами
(ознайомлення). Додавання і віднімання іменованих чисел. Самостійна робота №
2
|
|
|
|
|||||||||
31
|
Застосування дужок для запису виразів. Порядок
виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі з двома запитаннями.
Складені задачі
|
|
|
|
|||||||||
32
|
Додавання числа до суми. Віднімання числа від
суми. Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Розв'язування
задач на дві дії виразом
|
|
|
|
|||||||||
33
|
Додавання суми до числа. Віднімання суми від
числа. Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Розв'язування
задач на дві дії виразом
|
|
|
|
|||||||||
34
|
Читання, запис і обчислення значень виразів, що
містять дії 1 -го ступеня, без дужок і з дужками. Складені задачі
|
|
|
|
|||||||||
35
|
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 2
|
|
|
|
|||||||||
Розділ
3.
Усне
додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд
|
|||||||||||||
36
|
Аналіз
контрольної роботи.Додавання одноцифрового числа до двоцифрового (загальний
випадок: 45 + 7). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є
комбінаціями простих задач вивчених видів
|
|
|
|
|||||||||
37
|
Застосування прийомів усного додавання
двоцифрових чисел у процесі обчислень. Округлення чисел. Задачі на дві дії
(додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач вивчених видів
|
|
|
|
|||||||||
38
|
Усне додавання двоцифрових чисел способом округлення.
Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями простих задач
вивчених видів
|
|
|
|
|||||||||
39
|
Додавання двоцифрового числа до одноцифрового з
переходом через розряд. Розв'язування задач різними способами
|
|
|
|
|||||||||
40
|
Задачі на знаходження невідомого доданка.
Складені задачі
|
|
|
|
|||||||||
41
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового
(45 - 7). Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які є комбінаціями
простих задач вивчених видів
|
|
|
|
|||||||||
42
|
Застосування прийомів усного додавання і віднімання
двоцифрових чисел у процесі обчислень та розв'язування задач. Самостійна
робота № 3 .
|
|
|
|
|||||||||
43
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового
способом округлення. Порівняння виразу і числа. Творча робота над задачею
|
|
|
|
|||||||||
44
|
Додавання і віднімання одноцифрового числа до двоцифрового
з переходом через розряд. Розв'язування задач різними способами
|
|
|
|
|||||||||
45
|
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 3
|
|
|
|
|||||||||
46
|
Аналіз контрольної роботи.Додавання двоцифрових
чисел з переходом через розряд (45 + 27). Задачі, які містять пряме і
непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
|
|
|
|
|||||||||
47
|
Додавання двоцифрових чисел різними способами.
Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька
одиниць
|
|
|
|
|||||||||
48
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
Додавання іменованих чисел. Творча робота над задачею. Задачі на знаходження
периметра прямокутника
|
|
|
|
|||||||||
49
|
Додавання двоцифрових чисел. Перевірка
правильності виконання дії додавання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на
знаходження суми трьох доданків
|
|
|
|
|||||||||
50
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через
розряд (45 - 27). Різні способи віднімання. Дії з іменованими числами.
Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на
кілька одиниць
|
|
|
|
|||||||||
51
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Перевірка правильності виконання дії віднімання. Складені задачі, які містять
збільшення або зменшення числа на кілька одиниць
|
|
|
|
|||||||||
52
|
Одиниця вимірювання маси — центнер.
Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Вимірювальні прилади.
Додавання і віднімання іменованих чисел
|
|
|
|
|||||||||
53
|
Складені задачі, що містять збільшення
(зменшення) числа або суми двох чисел на кілька одиниць
|
|
|
|
|||||||||
54
|
Закріплення прийомів усного додавання і
віднімання двоцифрових чисел. Взаємозв'язок між діями додавання і
віднімання. Розв'язування задач вивчених видів. Конструювання геометричних
фігур з інших фігур
|
|
|
|
|||||||||
55
|
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел
у межах 100 з переходом через розряд. Складання плану розв'язання задачі
|
|
|
|
|||||||||
56
|
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел
у межах 100 з переходом через розряд. Заміна складеного іменованого числа
простим, і простого — складеним. Розв'язування задач вивчених видів
|
|
|
|
|||||||||
57
|
Коло, круг та їх елементи. Творча робота над
задачею
|
|
|
|
|||||||||
58
|
Відмінності між колом і кругом. Вправи на розрізнення
кола і круга. Істинні та хибні висловлювання. Розв'язування задач на дві дії
вивчених видів
|
|
|
|
|||||||||
59
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з
переходом через розряд. Обчислення значень виразів із змінною на одну та дві
дії. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Розв'язування простих
і складених задач вивчених видів. Самостійна робота № 4
|
|
|
|
|||||||||
60
|
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел
у межах 100. Задачі на знаходження периметра прямокутника. Складені задачі
на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць
|
|
|
|
|||||||||
61
|
Закріплення прийомів додавання і віднімання чисел
у межах 100. Порівняння іменованого числа та суми або різниці іменованих
чисел. Задачі на знаходження третього числа за сумою трьох та сумою двох
інших чисел
|
|
|
|
|||||||||
62
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100.
Розпізнавання геометричних фігур. Складені задачі на збільшення (зменшення)
числа на кілька одиниць
|
|
|
|
|||||||||
63
64
|
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 4
Аналіз контрольної роботи. Урок-подорож.
Математичні цікавинки від Королеви Математики.
|
|
|
|
|||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар