Основи здоров’я
2 клас (1 год. на тиждень) Оновлено
Здоров'я людини Дата Приміт
|
||||||||
1
|
Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів. Практична робота*. Вимірювання
зросту і маси тіла (з допомогою дорослих)
|
|
|
|
||||
2
|
Здоров'я і хвороби. Профілактика захворювань
|
|
|
|
||||
3
|
Інфекційні захворювання. Захист від інфекцій.
Карантин
|
|
|
|
||||
Фізична складова здоров'я
|
||||||||
4
|
Розпорядок дня школяра. Порядок і дисципліна. Практична робота*. Складання
розпорядку робочого дня школяра
|
|
|
|
||||
5
|
Навчання і відпочинок. Користь активного
відпочинку
|
|
|
|
||||
6
|
Організація відпочинку в класі та вдома. Практична робота*. Планування
вихідного дня. Вибір одягу за погодою. (Гра «Вдягни ляльку»)
|
|
|
|
||||
7
|
Ранкові і вечірні гігієнічні процедури. Практична робота*. Як правильно
доглядати за порожниною рота
|
|
|
|
||||
8
|
Культура харчування. Правила поведінки за столом
|
|
|
|
||||
9
|
Вітаміни, їх значення для здоров'я. Практична робота*. Вибір корисних для
здоров'я продуктів
|
|
|
|
||||
10
|
Фізичні вправи і здоров'я
|
|
|
|
||||
11
|
Правила і процедури загартовування
|
|
|
|
||||
Соціальна складова здоров'я
|
||||||||
12
|
Права дитини. Обов'язки дитини вдома і в школі. Практична робота*. Створення пам'ятки
щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним
телефоном
|
|
|
|
||||
13
|
Спілкування. Умови взаєморозуміння. Практична робота*. Розпізнавання
невербальних знаків, сигналів, жестів
|
|
|
|
||||
14
|
Безпечні і небезпечні ситуації
|
|
|
|
||||
15
|
Небезпечні речовини (отруйні, горючі,
легкозаймисті)
|
|
|
|
||||
16
|
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях (батьки,
сусіди, родичі, аварійні служби).
Практична робота*. Створення списку джерел допомоги у небезпечних
ситуаціях (за допомогою дорослих)
|
|
|
|
||||
17
|
Безпечна поведінка вдома. Користування
телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном
|
|
|
|
||||
18
|
Можливі надзвичайні ситуації у школі. Шляхи
виходу дитини зі школи. Практична
робота*. Відпрацювання навичок виходу з приміщення школи
|
|
|
|
||||
19
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху
|
|
|
|
||||
20
|
Дорожня розмітка. Практична робота*. Моделювання
ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті
|
|
|
|
||||
21
|
Безпека на відпочинку
|
|
|
|
||||
22
|
Літні та зимові розваги. Профілактика
обмороження, перегрівання, сонячних опіків
|
|
|
|
||||
23
|
Безпека поводження з дикими і бездомними
тваринами
|
|
|
|
||||
24
|
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах,
укусах комах. Практична робота*. Моделювання ситуації надання першої
допомоги при нескладних травмах
|
|
|
|
||||
Психічна і духовна складові здоров'я
|
||||||||
25
|
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров'я. Практична
робота*. Презентація: «Моє захоплення»
|
|
|
|
||||
26
|
Вибір друзів. Друзі за інтересами
|
|
|
|
||||
27
|
Вибір друзів. Друзі за інтересами. Практична
робота*. Створення плакату: «Захоплення нашого класу»
|
|
|
|
||||
28
|
Людяність, вдячність, співчуття
|
|
|
|
||||
29
|
Як надати підтримку і допомогу. Практична
робота*. Написання листа-подяки (на вибір учня)
|
|
|
|
||||
ЗО
|
Життєрадісність і здоров'я
|
|
|
|
||||
31
|
Прийняття рішень
|
|
|
|
||||
32
|
Вплив реклами на рішення людини
|
|
|
|
||||
33-35
|
Підготовка виставки дитячих робіт, присвячених
здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар