Образотворче
мистецтво 2 кл ( 1год на тиждень)
Оновлено
№ уроку
|
Тема
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Скори-
гована дата
|
|||||
І семестр
|
|||||||||
1
|
Калейдоскоп
вражень
|
Створення
композиції на тему літніх вражень (улюблені художні матеріали; аркуш квадратної
форми: білий або з кольорового паперу). Знайомство з різновидами графіки та
живопису на прикладі репродукцій художніх творів. Уявлення про способи
виділення головного в композиції.
Колективна
композиція «Калейдоскоп вражень».
(Підручник с.
4, Зошит-альбом с. 4)
|
|
|
|||||
2
|
Лісова галявина
|
Створення
композиції на тему лісу (вугіль або чорний фломастер; білий чи тонований
папір). Зображення характерної форми дерев. Уявлення про способи передачі
простору. Знайомство з твердими і м'якими графічними матеріалами та
особливостями їх використання на прикладі репродукцій. (Підручник с. 8,
Зошит-альбом с. 6)
|
|
|
|||||
3
|
Свято урожаю
|
Створення
композиції з двох-трьох (за бажанням учня) плодів із образним вирішенням
персонажів в образі веселих чоловічків, які розважаються на святі урожаю
(кольорові олівці; папір). Вправляння у проведенні ліній, нанесенні штрихів.
(Підручник с. 12, Зошит-альбом с. 8)
|
|
|
|||||
4
|
Таємниці
квіткових силуетів
|
Створення
силуетної композиції із зображенням квітів (фломаї^ери чорного кольору;
папір). Знайомство із силуетом на прикладі репродукцій. Уявлення про встановлення
рівноваги в композиції. (Підручник с. 16, Зошит-альбом с. 10)
|
|
|
|||||
5
|
Чарівна
палітра
|
Створення
композиції «Чарівна палітра» з різнокольорових акварельних плям (акварельні
фарби; папір; пензлі різної товщини, круглі та плоскі). Знайомство з кольором
як із засобом виразності живопису. Змішування акварельних фарб на палітрі.
(Підручник с. 20, Зошит-альбом с. 12)
|
|
|
|||||
6
|
Живописне
яблуко
|
Виконання
зображення яблука з натури (акварельні фарби; папір; пензлі різної товщини,
круглі та плоскі). Добір відповідних кольорів і відтінків. Уявлення про
власну і падаючу тінь. Вправляння у створенні відтінків кольорів, нанесення
мазків за формоюяблука. (Підручник с. 24 , Зошит-апьбом с. 14)
|
|
|
|||||
7
|
Осінні
кольори
|
Створення
композиції з букетом квітів (улюблені художні матеріали). Виконання малюнка,
починаючи від більших за розміром, простих форм з поступовим заповненням
аркуша і деталізацією. Повторення понять про основні й похідні кольори.
Знайомство з теплими та холодними кольорами. (Підручник с. 28, Зошит-альбом
с. 16)
|
|
|
|||||
8
|
Наближається
зима
|
Створення
композиції «Зима настає» (гу- ашеві фарби; папір; пензлі). Уявлення про
хроматичні й ахроматичні кольори. Збагачення кольорової палітри. (Підручник
с. 32, Зошит-альбом с. 18)
|
|
|
|||||
9
|
Лісовичок-
чарівник
|
Створення
скульптури «Лісовичок-чарівник» (природні матеріали: гілки та кора дерев,
мох, шишки тощо). За потреби застосування кольорового паперу, ниток, клею,
пластиліну для з'єднання окремих частин скульптури. Кругла скульптура та
рельєф. (Підручник с. 36, Зошит-альбом с. 20)
|
|
|
|||||
10
|
Красуня
черепаха
|
Ліплення
черепахи та нанесення декоративної фактури (пластилін; стеки). Фактура, її
роль у створенні реалістичного та декоративного об'ємного зображення.
Вправляння у способах нанесення фактури. \ (Підручник с. 40, Зошит-альбом с.
22)
|
|
|
|||||
11
|
Золота рибка
|
Виконання
рельєфного зображення Золотої рибки (пластилін; стеки; картон для основи
рельєфу).
(Підручник с.
44, Зошит-альбом с. 24)
|
|
|
|||||
12
|
Чарівний
будиночок
|
Зображення
казкового будиночка (кольорові фломастери (плоскі, круглі; тонкі, товсті);
папір). Знайомство з мистецтвом архітектури та творчістю архітектора.
Складові частини та декор будинку. (Підручник с. 48, Зошит-альбом с. 26)
|
|
|
|||||
13
|
Місто митців
|
Зображення
міста за допомогою силуету (тонований, кольоровий, чорний та сірий папір;
ножиці; клей). Способи передачі простору (розміри об'єктів на передньому і
дальньому плані, їх різна чіткість, прийом загороджування).
(Підручник с.
52, Зошит-альбом с. 28)
|
|
|
|||||
14
|
Новорічний
сувенір
|
Створення
художнього образу тварини — традиційного новорічного сувеніра-симво- лу
наступного року (матеріали за вибором). Доцільне застосування декору. Роль
орнаменту в оздобленні побутових виробів, іграшок.
(Підручник с.
56, Зошит-альбом с. ЗО)
|
|
|
|||||
15
|
Чудова ялинка
|
Виготовлення
новорічної ялинки (матеріали за вибором). Залучення учнів до збереження
лісів. Уявлення про симетрію на основі будови ялинки.
(Підручник с.
60, Зошит-альбом с. 32)
|
|
|
|||||
16
|
Перевір себе
|
Повторення та
перевірка вивченого у І семестрі (Підручник с. 64, Зошит-альбом с. 34)
|
|
|
|||||
II семестр
|
|||||||||
17
|
Зимові розваги
|
Зображення зимових розваг дітей (гуаш; тонований
або білий папір; пензлі).Добір відповідно до задуму вертикального або
горизонтального формату та розміру зображення. (Підручник с. 68,
Зошит-альбом с. 36)
|
|
|
|||||
18
|
Мистецькі
захоплення
дітей
|
Зображення
дитини за улюбленим мистецьким заняттям: під час малювання, співу, танцю та
гри на музичних інструментах тощо (кольорові фломастери різної товщини).
Сприйняття творів живопису із зображенням занять дітей різними видами
мистецтва. Вилучити поняття «пропорції». (Підручник с. 72,
Зошит-альбом с. 38)
|
|
|
|||||
19
|
Таємниці композиції
|
Створення композиції «Найсмачніші цукерки»
(кольоровий папір; ножиці; клей). Повторення поняття «композиція». Уявлення
про врівноважену композицію. (Підручник с. 76, Зошит-альбом с. 40)
|
|
|
|||||
20
|
Сонце — господар неба
|
Створення композиції «Сонце — господар неба», де
воно буде центром композиції (кольоровий папір; ножиці; клей). Уявлення про
центр композиції та способи його формування. (Підручник с. 80, Зошит-альбом
с. 42)
|
|
|
|||||
21
|
Пригоди вітерця
|
Зображення однієї і тієї ж картини природи (лісової
галявини) у безвітряну і вітряну погоду (на 0,5 аркуша) (графітні олівці;
папір; гумка). Передання стану природи у спокої, а також у русі під дією
вітру. Вправляння у передачі лініями руху трав, гілок під час вітру.
(Підручник с. 84, Зошит-альбом с. 44)
|
|
|
|||||
22
|
Смачний десерт
|
Зображення кількох фруктів, їх розміщення на
площині стола (гуашеві фарби; папір; пензлі). Уявлення про зображення предметів
у натюрморті (візуальне зменшення розмірів з відділенням від спостерігача;
загороджування віддалених предметів ближчими). (Підручник с. 88,
Зошит-альбом с. 46)
|
|
|
|||||
23
|
Квіти
на підвіконні
|
Створення симетричної або асиметричної композиції
«Квіти на підвіконні» (кольорові олівці або фломастери). Уявлення про
симетричну та асиметричну композицію на прикладі графічних, декоративних,
живописних творів. (Підручник с. 92, Зошит-альбом с. 48)
|
|
|
|||||
24
|
Знайомство з колоритом
|
Створення колориту кожної пори року (на аркуші,
поділеному на чотири квадрати) (акварель; папір; пензлі круглі та плоскі).
Вправляння у створенні відтінків кольорів. Поєднання робіт у чотири
колективні композиції: Зима, Весна, Літо, Осінь. (Підручник с. 96,
Зошит-альбом с. 50)
|
|
|
|||||
25
|
Весна прийшла
|
Створення зображення весняних деревця, квітки,
тваринки, пташки, хмаринки, сонечка (за бажанням) та виконання колективного
панно-колажу «Весна прийшла» (художні матеріали за вибором). (Підручник с.
100, Зошит-альбом с.^2)
|
|
|
|||||
26
|
Кішка з мишкою помирилися
|
Ліплення кота або миші способом поєднання окремих
частин в одне ціле (пластилін; стеки). У колективній роботі добір пар кішки з
мишкою, які підходять одне одному за розміром, кольором. Поняття про будову
тіла тварин. Вилучити поняття «пропорції». (Підручник с. 104, Зошит-альбом с.
54)
|
|
|
|||||
27
|
Африканські мандри
|
Ліплення тварини в спокої або русі способом
поєднання окремих частин в одне ціле та витягуванням чи сплющенням форми
(пластилін; стеки). Поєднання тварин у колективній композиції «Веселий
зоопарк». (Підручник с. 108, Зошит-альбом с. 56)
|
|
|
|||||
28
|
Птахи навесні
|
Створення рельєфу на картоні квадратної або
прямокутної форми (пластилін; стеки; картон), щоб потім поєднати зображення у
колективній композиції «Птахи у весняну пору». Характерні ознаки форми
птахів. (Підручник с. 112, Зошит-альбом с. 58)
|
|
|
|||||
29
|
Веселий коник
|
Ліплення іграшкового коника, прикрашання його
декором (глина, солоне тісто, пластилін; стеки; гуаш, пензлі). (Підручник с.
116, Зошит-альбом с. 60)
|
|
|
|||||
ЗО
|
Великодні писанки
|
Зображення писанки (гуашеві фарби; папір; пензлі).
Знайомство з писанками з різних регіонів України, а також з прадавніми зображеннями,
якими їх розмальовували. (Підручник с. 120, Зошит-альбом с. 62)
|
|
|
|||||
31
|
Секрети орнаменту
|
Створення рослинного або геометричного орнаменту
(кольорові олівці або фломастери; папір). Знайомство з орнаментами на виробах
декоративно-прикладного мистецтва. Спрощення форми рослин. (Підручник с.
124, Зошит-альбом с. 64)
|
|
|
|||||
32
|
Фантастичний звір
|
Зображення фантастичного звіра серед природи
(акварель або гуаш; пензлі різної товщини). Добір формату, у якому зображення
буде найкраще розташовано. Основне і другорядне в композиції. (Підручник с.
128, Зошит-альбом с. 66)
|
|
|
|||||
33
|
Квіткова галявина
|
Створення декоративних квітів і листя (кольоровий
картон, папір; ножиці; клей). Уявлення про симетричну будову квітів і листя
рослин. Використання різних способів згортання у і вирізування паперу.
Виготовлення колективного панно «Квіткова галявина». (Підручник с. 132,
Зошит-альбом с. 68)
|
|
|
|||||
34
|
Перевір себе
|
Повторення та перевірка вивченого у II семестрі
.(Підручник с. 136 , Зошит-альбом с. 70)
|
|
|
|||||
35
|
Зустрічаємося з літом
|
Завдання на літо. Сприйняття живописних творів із
зображенням різних краєвидів. Аналіз кольорів та відтінків, які переважають у
природі рідного краю влітку. (Підручник с. 140, Зошит-альбом с. 72)
|
|
|
|||||
Немає коментарів:
Дописати коментар