пʼятниця, 14 липня 2017 р.

Планування. Образотворче мистецтво 2 клас

Образотворче мистецтво 2 кл ( 1год  на тиждень) Оновлено
№ уроку
Тема
Зміст роботи
Дата
Скори- гована дата
І семестр
1
Калейдос­коп вражень
Створення композиції на тему літніх вражень (улюблені художні матеріали; аркуш квадрат­ної форми: білий або з кольорового паперу). Знайомство з різновидами графіки та живо­пису на прикладі репродукцій художніх творів. Уявлення про способи виділення головного в композиції.
Колективна композиція «Калейдоскоп вра­жень».
(Підручник с. 4, Зошит-альбом с. 4)


2
Лісова галявина
Створення композиції на тему лісу (вугіль або чорний фломастер; білий чи тонований папір). Зображення характерної форми де­рев. Уявлення про способи передачі про­стору. Знайомство з твердими і м'якими графічними матеріалами та особливостями їх використання на прикладі репродукцій. (Підручник с. 8, Зошит-альбом с. 6)


3
Свято урожаю
Створення композиції з двох-трьох (за ба­жанням учня) плодів із образним вирішен­ням персонажів в образі веселих чоловічків, які розважаються на святі урожаю (кольо­рові олівці; папір). Вправляння у проведенні ліній, нанесенні штрихів. (Підручник с. 12, Зошит-альбом с. 8)


4
Таємниці квіткових силуетів
Створення силуетної композиції із зобра­женням квітів (фломаї^ери чорного ко­льору; папір). Знайомство із силуетом на прикладі репродукцій. Уявлення про вста­новлення рівноваги в композиції. (Підручник с. 16, Зошит-альбом с. 10)


5
Чарівна палітра
Створення композиції «Чарівна палітра» з різнокольорових акварельних плям (аква­рельні фарби; папір; пензлі різної товщини, круглі та плоскі). Знайомство з кольором як із засобом виразності живопису. Змішуван­ня акварельних фарб на палітрі. (Підручник с. 20, Зошит-альбом с. 12)


6
Живописне яблуко
Виконання зображення яблука з натури (ак­варельні фарби; папір; пензлі різної товщи­ни, круглі та плоскі). Добір відповідних кольо­рів і відтінків. Уявлення про власну і падаючу тінь. Вправляння у створенні відтінків кольо­рів, нанесення мазків за формоюяблука. (Підручник с. 24 , Зошит-апьбом с. 14)


7
Осінні кольори
Створення композиції з букетом квітів (улю­блені художні матеріали). Виконання ма­люнка, починаючи від більших за розміром, простих форм з поступовим заповненням аркуша і деталізацією. Повторення понять про основні й похідні кольори. Знайомство з теплими та холодними кольорами. (Підручник с. 28, Зошит-альбом с. 16)


8
Наближа­ється зима
Створення композиції «Зима настає» (гу- ашеві фарби; папір; пензлі). Уявлення про хроматичні й ахроматичні кольори. Збага­чення кольорової палітри. (Підручник с. 32, Зошит-альбом с. 18)


9
Лісовичок- чарівник
Створення скульптури «Лісовичок-чарівник» (природні матеріали: гілки та кора дерев, мох, шишки тощо). За потреби застосуван­ня кольорового паперу, ниток, клею, плас­тиліну для з'єднання окремих частин скуль­птури. Кругла скульптура та рельєф. (Підручник с. 36, Зошит-альбом с. 20)


10
Красуня черепаха
Ліплення черепахи та нанесення декоратив­ної фактури (пластилін; стеки). Фактура, її роль у створенні реалістичного та декора­тивного об'ємного зображення. Вправлян­ня у способах нанесення фактури. \ (Підручник с. 40, Зошит-альбом с. 22)


11
Золота рибка
Виконання рельєфного зображення Золотої рибки (пластилін; стеки; картон для основи рельєфу).
(Підручник с. 44, Зошит-альбом с. 24)


12
Чарівний будиночок
Зображення казкового будиночка (кольоро­ві фломастери (плоскі, круглі; тонкі, товсті); папір). Знайомство з мистецтвом архітекту­ри та творчістю архітектора. Складові час­тини та декор будинку. (Підручник с. 48, Зошит-альбом с. 26)


13
Місто митців
Зображення міста за допомогою силуету (тонований, кольоровий, чорний та сірий папір; ножиці; клей). Способи передачі простору (розміри об'єктів на передньому і дальньому плані, їх різна чіткість, прийом загороджування).
(Підручник с. 52, Зошит-альбом с. 28)


14
Новорічний сувенір
Створення художнього образу тварини — традиційного новорічного сувеніра-симво- лу наступного року (матеріали за вибором). Доцільне застосування декору. Роль орнаменту в оздобленні побутових ви­робів, іграшок.
(Підручник с. 56, Зошит-альбом с. ЗО)


15
Чудова ялинка
Виготовлення новорічної ялинки (матеріали за вибором). Залучення учнів до збережен­ня лісів. Уявлення про симетрію на основі будови ялинки.
(Підручник с. 60, Зошит-альбом с. 32)


16
Перевір себе
Повторення та перевірка вивченого у І семестрі (Підручник с. 64, Зошит-альбом с. 34)





II семестр
17
Зимові розваги
Зображення зимових розваг дітей (гуаш; то­нований або білий папір; пензлі).Добір відпо­відно до задуму вертикального або горизон­тального формату та розміру зображення. (Підручник с. 68, Зошит-альбом с. 36)


18
Мистецькі
захоплення
дітей
Зображення дитини за улюбленим мистець­ким заняттям: під час малювання, співу, тан­цю та гри на музичних інструментах тощо (кольорові фломастери різної товщини). Сприйняття творів живопису із зображенням занять дітей різними видами мистецтва. Вилучити поняття «пропорції». (Підручник с. 72, Зошит-альбом с. 38)


19
Таємниці композиції
Створення композиції «Найсмачніші цукер­ки» (кольоровий папір; ножиці; клей). По­вторення поняття «композиція». Уявлення про врівноважену композицію. (Підручник с. 76, Зошит-альбом с. 40)


20
Сонце — господар неба
Створення композиції «Сонце — господар неба», де воно буде центром композиції (кольо­ровий папір; ножиці; клей). Уявлення про центр композиції та способи його формування. (Підручник с. 80, Зошит-альбом с. 42)


21
Пригоди вітерця
Зображення однієї і тієї ж картини природи (лісової галявини) у безвітряну і вітряну по­году (на 0,5 аркуша) (графітні олівці; папір; гумка). Передання стану природи у спокої, а також у русі під дією вітру. Вправляння у пе­редачі лініями руху трав, гілок під час вітру. (Підручник с. 84, Зошит-альбом с. 44)


22
Смачний десерт
Зображення кількох фруктів, їх розміщен­ня на площині стола (гуашеві фарби; папір; пензлі). Уявлення про зображення предме­тів у натюрморті (візуальне зменшення роз­мірів з відділенням від спостерігача; загоро­джування віддалених предметів ближчими). (Підручник с. 88, Зошит-альбом с. 46)


23
Квіти
на підвіконні
Створення симетричної або асиметричної композиції «Квіти на підвіконні» (кольорові олів­ці або фломастери). Уявлення про симетричну та асиметричну композицію на прикладі гра­фічних, декоративних, живописних творів. (Підручник с. 92, Зошит-альбом с. 48)


24
Знайомство з колоритом
Створення колориту кожної пори року (на аркуші, поділеному на чотири квадрати) (акварель; папір; пензлі круглі та плоскі). Вправляння у створенні відтінків кольорів. Поєднання робіт у чотири колективні компо­зиції: Зима, Весна, Літо, Осінь. (Підручник с. 96, Зошит-альбом с. 50)


25
Весна прийшла
Створення зображення весняних деревця, квітки, тваринки, пташки, хмаринки, соне­чка (за бажанням) та виконання колективно­го панно-колажу «Весна прийшла» (художні матеріали за вибором). (Підручник с. 100, Зошит-альбом с.^2)


26
Кішка з мишкою помирилися
Ліплення кота або миші способом поєднання окремих частин в одне ціле (пластилін; стеки). У колективній роботі добір пар кішки з миш­кою, які підходять одне одному за розміром, кольором. Поняття про будову тіла тварин. Вилучити поняття «пропорції». (Підручник с. 104, Зошит-альбом с. 54)


27
Африканські мандри
Ліплення тварини в спокої або русі спосо­бом поєднання окремих частин в одне ціле та витягуванням чи сплющенням форми (пластилін; стеки). Поєднання тварин у ко­лективній композиції «Веселий зоопарк». (Підручник с. 108, Зошит-альбом с. 56)


28
Птахи навесні
Створення рельєфу на картоні квадратної або прямокутної форми (пластилін; стеки; картон), щоб потім поєднати зображення у колективній композиції «Птахи у весняну пору». Характерні ознаки форми птахів. (Підручник с. 112, Зошит-альбом с. 58)


29
Веселий коник
Ліплення іграшкового коника, прикрашання його декором (глина, солоне тісто, пласти­лін; стеки; гуаш, пензлі). (Підручник с. 116, Зошит-альбом с. 60)


ЗО
Великодні писанки
Зображення писанки (гуашеві фарби; папір; пензлі). Знайомство з писанками з різних регіонів України, а також з прадавніми зо­браженнями, якими їх розмальовували. (Підручник с. 120, Зошит-альбом с. 62)


31
Секрети орнаменту
Створення рослинного або геометричного орнаменту (кольорові олівці або фломастери; папір). Знайомство з орнаментами на виробах декоративно-прикладного мистецтва. Спро­щення форми рослин. (Підручник с. 124, Зошит-альбом с. 64)


32
Фантастич­ний звір
Зображення фантастичного звіра серед природи (акварель або гуаш; пензлі різної товщини). Добір формату, у якому зобра­ження буде найкраще розташовано. Осно­вне і другорядне в композиції. (Підручник с. 128, Зошит-альбом с. 66)


33
Квіткова галявина
Створення декоративних квітів і листя (ко­льоровий картон, папір; ножиці; клей). Уяв­лення про симетричну будову квітів і листя рослин. Використання різних способів згор­тання у і вирізування паперу. Виготовлення колективного панно «Квіткова галявина». (Підручник с. 132, Зошит-альбом с. 68)


34
Перевір себе
Повторення та перевірка вивченого у II се­местрі
.(Підручник с. 136 , Зошит-альбом с. 70)


35
Зустрічає­мося з літом
Завдання на літо. Сприйняття живописних творів із зображенням різних краєвидів. Аналіз кольорів та відтінків, які переважають у природі рідного краю влітку. (Підручник с. 140, Зошит-альбом с. 72)




Немає коментарів:

Дописати коментар